My Fatfight

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av MrsE - 3 augusti 2012 18:48

Hej alla!!

Sitter här med megahuvudvärk..får bli att knapra en tablett snart.

En liten sammanfattning av dagen för er som ej orkar läsa mina osammamhängande, lite felstavade mobilbloggningar från dagen :-)


Jag begav mig på förmiddagen, med tåget mot gbg. Var framme i god tid innan mötet, strosade runt lite, käkade några tuggor av en trist sallad, var nervös och förväntansfull.

Kommer till hotellet ca 15 min innan mötet, ser några andra tjejer som sitter där. Men jag känner att jag vill inte glo för mkt, för det kan ju bara vara så att det är krafiga hotellgäster..pinsamt isåfall :-) Men jag blev uppkallad ganska fort, till ett rum som hade Biggest Loser loggan på sig. Träffade en jätte trevlig tjej, hade verkligen tur med det. Det var som att sitta och snacka med en bekant, det flöt på bra och vi snackade om andra saker än vikten också. Jag försökte hålla mig lugn, men det är ju så mycket man vill få med. Jag fick inte berättat ens en liten del av det jag ville, men jag tror också att hon ville se ifall man har talets gåva, eller ifall man typ är supernervös, och inte kan prata. Och det har ju inte jag ngt problem med iallafall..haha.

Sedan var det en kort presentation som spelades in på film, och några kort. Lite information, om datum och sådant. Nu väntar jag bara på att bli kallad på slutcastingen i stockholm i slutet av månaden. Dit kommer de som castingintervjuarna tycker skulle passa bra i programmet. Sedan är det upp till nissen där uppe att bestämma vilka som skall vara med. Snabba puckar, och man får reda på kanske en vecka innan inspelningen börjar att man kommer med.

Så nu kommer det bli en lååååång väntan till den 20:e. Superspännande.

Jag har verkligen gjort allt jag kunnat för att visa vem jag är, och nu ligger det inte i mina händer.


Bro hade hand om barnen, och det hade gått bra. mina små godingar. Skulle jag kunna lämna dom för att kämpa med vikten? Tja, det skulle bli det svåraste jag gjort i mitt liv, men det skulle vara värt det. Dom skulle få en aktiv, glad mamma som skulle leva längre och vara lycklig. Det kanske kan vara värt några veckor? Ja det tycker jag..även om det skulle bli kanonjobbigt.


Snart skall liten lägga sig, sedan blir det lite te och en film tror jag. Trött i huvudet...


Ha en bra fredagskväll!!


Av MrsE - 3 augusti 2012 14:16

Ok..utkommen från castingen. Helt skakis, men glad. Jag känner att jag fick fram det om mig som är viktigt, och tjejen som intervjuade var så trevlig att prata med så det känndes som en gammal vänn. Kort inspelning och kort hanns med..och nu skall jag hem!! Besked kommer 20;e tyckte jag hon sa så det är bara att vänta!!!!

Hörs!!

Av MrsE - 3 augusti 2012 12:53

Ok framme och har kollat in vart jag skall. Har även betalat 10 kr inträde till toan..haha. Allt är dyrare i storstäderna antar jag ;-) Köpte en libanesisk sallad med falafel, bulgur, hummus och sallad..nej tack. Det var inte gott. Tar min nektarin istället. Nerver som gör att jag inte kan käka?? Kanske..men det var inte mumsigt. Har väll blivit bortskämmd av den äkta varan antar jag. Nu skall jag kolla fort i affärer, sedan beger jag mig..iiihhhh.

Kram alla

Av MrsE - 3 augusti 2012 11:10

Ja, då sitter jag på tåget till stora staden Göteborg. Jag hade avsikten att gå ner..tar ca 25 min kanske, men när jag hade gått i 5 min så öste regnet ner. Fick gömma mig under ett träd och ringa mannen som körde mig ner. Tack tack. Jag ser därför inte ut som en dränkt katt. Ja iallafall..sitter på tåget med tidning och vatten...är nervös. Japp det är jag. Skönt att jag har lite tid att varva ner när jag kommer fram, kolla lite affärer kanske.
Jag tog på mig linnet som såg ut som det var typ silverfjädrar på och en lång svart tröja över..mörkblå jeans och fjäder örhängen i silver. Ja jag känner mig fin..körde inte på brors råd att känna mig obekväm ;-)

Jag håller er uppdaterade under dagen..så får vi se hur det hela går.

Kram kram

Presentation


Enough is enough! Följ min kamp mot mina oönskade kilon. När denna resa är över skall jag ha gått ner ca 60 kg, och det kommer inte bli enkelt! Men jag kör på, vad har jag att förlora?!

My fatfight

13/2: Startvikt: 136,6 kg

16/4: 136,6 kg (igen!)

20/4: 135,6 kg (-1,0 kg)

23/4: 134,1 kg (- 2,5 kg)

25/4: 132,4 kg (- 4,2 kg)

30/4: 131,0 kg (-5,6 kg)

4/5: 129,9 ( -6,7 kg )

7/5: 130,9 (-5,7 kg)

14/5: 132,1 (-4,5 kg)

21/5: 131,2 (-5,4 kg)

28/5: ?????????

4/6: 131,5 kg (-5,1 kg)

1/10: 130,5 kg (-6,1 kg)

8/10: 130,0 kg (-6,6 kg)

15/10: 130,4 kg (- 6,2 kg)

22/10:127,2 kg (-9,4 kg)

29/10: 125,2 kg (-11,4 kg)

Mina mål

Delmål 1: -10 kg 25/10/12

Delmål 2: -15 kg

Delmål 3: -20 kg

Delmål 4: -25 kg

Delmål 5: -30 kg

Delmål 6: -35 kg

Delmål 7: -40 kg

Delmål 8: -45 kg

Delmål 9: -50 kg

Delmål 10: -55 kg

Slutmål: -61 kg

Vi är med i BOL 2012

Hejdå kilon!

Kvar till premiären!

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards